• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Проект "Безпечна школа"
/Files/images/_2018-2019/2-1-638.jpg Безпечне і дружнє до дитини навчальне середовище є необхідною умовою успішного навчання, соціалізації і самореалізації дитини.
Сватівська ЗОШ І-ІІІ ст. № 8 входить у 10-ку пілотних навчальних закладів Донецької та Луганської області, які беруть участь у відповідному проекті представництва ЮНІСЕФ в Україні.
Робота над реалізацією цього проекту розпочалася через певну систему навчання та підготовки педагогічних працівників на засадах компетентнісного підходу :
- семінар-тренінг «Спорт – заради розвитку» (3 осіб);
- освітня програма "Базові навички медіатора/медіаторки в закладах освіти. Створення та координація діяльності служб порозуміння з числа учнів/учениць для впровадження медіації за принципом рівний-рівному";
- онлайн модулі для вчителів «Безпечна і дружня до дитини школа» (4 особи);
- семінар-тренінг «Оцінка, аналіз і планування заходів щодо вдосконалення пілотних закладів освіти відповідно до концепції «Безпечна і дружня до дитини школа» (3 особи);
- підготовка вчителів за методом «Рівний-рівному» з методики компетентнісного навчання (26 осіб)
- онлайн-курси «Вчимося жити разом», «Основи здоров’язбережувальної компетентності» (14 осіб)
- онлайн-модуль «Освіта на основі життєвих навичок» для керівників (5 осіб)
- тренінг для вчителів основної та старшої школи «Життєві навички для активного громадянства» (2 особи)
Створення безпечної і дружньої до дитини школи є неперервним процесом удосконалення навчального закладу, що має чотири етапи

/Files/images/_2018-2019/Безымянный.jpg

Наша школа провела Експрес оцінку навчального закладу шляхом опитування основних учасників навчально-виховного процесу ‑ учнів, вчителів, керівництва школи, батьків тощо. Результат такої оцінки - профіль навчального закладу «очима всіх її учасників»./Files/images/_2018-2019/Безымянныйч.jpg

Порівняння профілів різних груп респондентів

Профілі відобразили сильні і слабкі сторони нашого навчального закладу (на думку учнів, вчителів, батьків, дирекції навчального закладу тощо).

Загальний показник безпеки і благополуччя школи за онлайн-опитуванням склав 79,18%.

Експрес оцінка дала змогу структурувати уявлення про те, як сприймають свій начальний заклад всі зацікавлені сторони.
На підставі такої оцінки були визначені пріоритетні напрямки для подальшого детального аналізу окремих питань, планування змін, моніторингу процесу їх впровадження та оцінки результатів.
Наступний етап реалізації проекту Детальний аналіз і планування змінбув здійснений командою закладу освіти: самооцінювання та планування для вдосконалення. До цієї команди увійшли представники всіх зацікавлених сторін: дирекції, учнів, персоналу школи, вчителів, батьків, громад тощо. Після опрацювання 9 модулів онлайн-системи, члени команди проставили оціночні бали у модульні таблиці. Саме на підставі отриманих балів було вирахувано Індекс безпеки і здоров’я нашого закладу освіти, він склав 67%. Крім того, робота з онлайн-системою дала змогу визначити слабкі сторони закладу освіти відповідно до індексу безпеки і здоров’я школи, а саме:
Ø Рівень пожежної та електричної безпеки:
Ø Безпека навколишньої території, подвір'я і приміщення закладу освіти
Ø Відсутність постійного медпрацівника
Ø Відсутність обладнання закладу всім необхідним для дітей з особливими потребами
Ø Відсутність норм, правил та запобіжних заходів при контакті з кров'ю
Недостатня обізнаність щодо проблеми тяжких випадків захворювань на астму
Процес планування дав змогу визначити дії, до яких школа може вдатися для поліпшення ситуації у слабких сферах. Сформований план заходів включає всі важливі для покращення ситуації стандарти, параметри та еталонні показники Безпечної та дружньої до дитини школи.
Кiлькiсть переглядiв: 142

Коментарi