Предмет | Завдання | Посилання |
Українська мова | ||
Українська література | ||
Математика | Опрацювати §45; виконати завдання №1660(2), 1668, 1670, 1678 | |
Англійська мова | ||
Зарубіжна література | ||
Російська мова | ||
Історія | ||
Природознавство | ||
Основи здоров"я | ||
Образотворче мистецтво | Повернення на Землю с.208-213 чит. Виготовити космічну ракету з паперу (Орігамі) | https://www.youtube.com/watch?v=30hnqhMQJC4 |
Трудове навчання (дівчата) | ||
Технології | ||
Музичне мистецтво | Опрацювати завдання за посиланням | |
Інформатика |
Предмет | Завдання | Посилання |
Українська мова | Завдання розміщуються у Viber-групі | |
Українська література | ||
Математика | 1.Відеоурок з розв’язанням прикладів за темою « Середнє арифметичне»» за посиланням 2. Опрацювати §44; виконати завдання №1592 , 1594, 1604, 1607 3.Виконати тестове завдання на освітянській платформі naurok.com.ua | https://www.youtube.com/watch?v=aCStYdCL7x0 |
Англійська мова | ||
Зарубіжна література | ||
Російська мова | ||
Історія | ||
Природознавство | ||
Основи здоров"я | ||
Трудове навчання (дівчата) | ||
Технології | ||
Інформатика | ||
Образотворче мистецтво | Кіно про космічну подорож. с.202-207 чит. Малювання космічних прибульців | https://www.youtube.com/watch?v=7vFCqAQFOIA |
Музичне мистецтво | Опрацювати завдання за посиланням | https://sites.google.com/view/sshvmmp |
Фізична культура |
Предмет | Завдання | Посилання |
Українська мова | Завдання розміщуються у Viber-групі | |
Українська література | 1.Пройти тестування на українському освітньому онлайн - порталі «На урок»(до 29 квітня до 14.00); 2. прочитати біографію Миколи Вінграновського в підручнику на ст. 223 та в додаткових джерелах. | http://ukrlitra.com/biohrafii-ukrainski-pysmennyky/315-biohrafiia-mykola-vinhranovskyi https://dovidka.biz.ua/mikola-vingranovskiy-biografiya-skorocheno/ |
Математика | 1. Відеоурок з розв’язанням прикладів за темою « Знаходження числа за його відсотком»» за посиланням 2. Опрацювати §43; виконати завдання №1550 , 1552, №1563 | https://www.youtube.com/watch?v=eEao3zimcoc |
Англійська мова | 1. Впр. 2 с. 194, усноВпр.3 с.195 усно Вивчити слова с. 196 Впр. 5, с.196, читати Граматична тема с. 197, відеопосилання Вивчити 3 форми неправильних дієслів с. 197 (Таблиця внизу сторінки) Впр.1,2 , с 198, писати Впр. 4,с. 199, написати у зошит Впр. 7 с.202,читати, вивчити, записати відео та надіслати Шановні батьки та учні, якщо у Вас виникають запитання, телефонуйте, будь ласка. | |
Зарубіжна література | 1. Прочитати в інтернеті казку Пауля Маара «Машина для здійснення бажань,або Суботик повертається в суботу». 2. Написати конспект біографії П. Маара стор.246-249. | |
Російська мова | ||
Історія | Параграф 17,18 | |
Природознавство | 1. Грунтове середовище та його мешканці (пр. 42) 2. Чинники живої природи. Угруповання організмів (пр. 43) | https://www.youtube.com/watch?v=LeBf_VxnQ7s https://www.youtube.com/watch?v=5ZRvdSrsMM0 |
Основи здоров"я | 1. Прочитати §27. 2. Пройти тестування на українському освітньому онлайн - порталі «На урок»(до 04 травня до 15.00). | http://www.myshared.ru/slide/1196872/ |
Образотворче мистецтво | Ст. 196-200, чит. Намалювати театральну маску. | https://www.youtube.com/watch?v=dFCtoKh1VtM&feature=youtu.be |
Музичне мистецтво | Опрацювати завдання за посиланням | https://sites.google.com/view/sshvmmp |
Трудове навчання (дівчата) | 1. Переглянути презентацію «Види столових приборів. Правила поведінки за столом. Сервірування святкового столу». 2. Пройти тестування на українському освітньому онлайн - порталі «На урок»(до 01 травня до 15.00); | https://vseosvita.ua/library/prezentacia-vidi-stolovih-priboriv-pravila-povedinki-za-stolom-serviruvanna-svatkovogo-stolu-trudove-navcanna-5-klas-228238.html |
Технології | 1. Опрацювати §18, §20 2.В зошиті письмово відповісти на запитання які заходяться в кінці параграфів | Підручник https://vshkole.com/5-klass/uchebniki/trudove-navchannya/vk-sidorenko-dv-lebedev-am-gedzik-2013-dlya-hloptsiv/stranitsa-1 |
Інформатика | 1.П. 4.5 Алгоритми з розгалуженнями с. 194-197 2. Завдання. Переглянути відео, створити аналогічний власний проект (Називаєте цей проект проект власним іменем)Результати роботи надсилаєте на Вайбер 0996649477 | https://www.youtube.com/watch?v=14WHU4O_lL8 |
Українська мова | Завдання розміщуються у Viber-групі | |
Українська література | Прочитати оповідання «Дивак» (ст.. 215-221) Виконати письмово завдання 11 та 12 (на ст. 222); 2. Написати власне закінчення оповідання Гр. Тютюнника «Дивак» (до 1 сторінки). | |
Математика | 1. Відеоуроки з розв’язанням прикладів за темою «Відсотки. Знаходження відсотків від числа»» за посиланнями 2.Опрацювати §42; виконати завдання №1500 , 1502, №1504, № 1518, № 1521 3.Виконати тестове завдання на освітянській платформі naurok.com.ua | https://www.youtube.com/watch?v=Lru1sa_Apds https://www.youtube.com/watch?v=S4qZB2S7Vjk |
Англійська мова | Впр. 5 с. 185, усно Вивчити слова с. 185, записати у словник Впр.6,1 с.186 усно Вивчити слова с. 187Впр. 2, с.188, писати Впр.3 , с 188, усно Впр. 1,с. 189, написати у зошит Впр. 2 с. 190,читати, перекладати Впр. 4,5, с. 192 писати Впр. 1,2, с. 193 написати у зошит | |
Зарубіжна література | Прочитати в інтернеті казку Пауля Маара «Машина для здійснення бажань,або Суботик повертається в суботу».Написати конспект біографії П. Маара стор.246-249. | |
Російська мова | ||
Природознавство | 1. Наземно-повітряне середовище та його мешканці (пр. 40). Письмово відповідаємо на питання в кінці параграфа 2. Водне середовище та його мешканці (пр. 41).Письмово відповідаємо на питання в кінці параграфа Водне середовище та його мешканці (пр. 41). | https://www.youtube.com/watch?v=-RUJ4X0oB6o https://www.youtube.com/watch?v=7LgjqT3YKpI |
Історія | Параграф 17,18 | |
Основи здоров"я | Прочитати §24. Усно змоделювати свої дії в запропонованих ситуаціях (ст.. 144) | |
Трудове навчання(дівчата) | Переглянути презентацію «Види столових приборів. Правила поведінки за столом. Сервірування святкового столу». Записати в зошит правила поведінки за столом; Сервірувати стіл на одну персону, добираючи необхідний посуд, прибори. Скласти серветки для сервірування столу. с. 128-135 електронного підручника | https://vseosvita.ua/library/prezentacia-vidi-stolovih-priboriv-pravila-povedinki-za-stolom-serviruvanna-svatkovogo-stolu-trudove-navcanna-5-klas-228238.html https://pidruchnyk.com.ua/153-trudove-navchannya-dlya-dvchat-hodzicka-pavich-gorobec-beznosyuk-5-klas.html |
Образотворче мистецтво | День цирку на фестивалі. с.190-195. Малювання клоуна по клітинках | |
Музичне мистецтво | Опрацювати завдання за посиланням | https://sites.google.com/view/sshvmmp |
Інформатика | ||
Технології |
Предмет | Завдання | Посилання |
Українська мова | ||
Українська література | Написати невеличкий роздум на тему «Чому природу треба берегти?» (4-5 речень); прочитати біографію Григора Тютюнника (с.215). Записати конспект біографії письменника (використовуючи додаткові джерела). | |
Математика | Повторити §41; виконати завдання №1445 (1) ( дії у стовпчик), 1462 (1,2) ( дії у стовпчик), №1473, №1476, № 1479(1) Виконати тестове завдання на освітянській платформі naurok.com.ua | |
Англійська мова | Впр. 2, с. 164, читати, записати слова із вправи, вивчити Впр.3, с.165 писати, слова із вправи записати у словник, вивчити. Впр. 1, с.166, доповнити речення словами з табличок використовуючи Past Simple Tense Впр. 2, с 167, писати Впр. 3,с. 167, писати Граматика с. 167 Prepositions of place за посиланням Впр. 4,5, с. 169, писати | https://youtu.be/cQB2obSYEXU https://youtu.be/xyMrLQ4ZI-4 |
Зарубіжна література | ||
Російська мова | ||
Історія | ||
Природознавство | ||
Основи здоров’я | - Прочитати §23. Вивчити виділені терміни. Пройти онлайн тестування в реальному часі (17 квітня, п'ятниця 10.00-10.20) | http://www.myshared.ru/slide/1282370/ |
Образотворче мистецтво | Симфонія кольорів Всесвіту с.154-159 читати. Створити абстрактну живописну композицію (акварель) | https://www.youtube.com/watch?v=dw0NY0b3cUo&feature=youtu.be |
Трудове навчання (дівчата) | Записати в зошит загальні правила користування побутовими електроприладами | https://narodna-osvita.com.ua/1012--22-pobutov-elektropriladi.html |
Музичне мистецтво | https://sites.google.com/view/sshvmmp | |
Технології (хлопці) | ||
Інформатика | Пройти тести за посиланням (Можна пройти до 16.00 15.04.20) | wym-1586776957210 |
Предмет | Завдання | Посилання |
Українська мова | ||
Українська література | 1.Прочитати та законспектувати біографію Максима Рильського (ст. 212); 2.вивчити один вірш М. Рильського напам'ять (на власний вибір), ст. 213. | https://svitppt.com.ua/ukrainska-literatura/mrilskiy.html https://slide-share.ru/maksim-rilskij-38159 https://zno.if.ua/?p=2589 https://www.youtube.com/watch?v=E4wcuF0Ikl8 |
Математика | Відеоурок з теми «Ділення чисел на десятковий дріб» за посиланням Прочитати §41;виконати завдання №1440 ( ділення у рядок), 1442(1,3,5,7,9) – ділення у стовпчик, №1447, №1457 Виконати тестове завдання на освітянській платформі naurok.com.ua | https://www.youtube.com/watch?v=7dPahRSX6dE |
Зарубіжна література | Прочитати «Чарлі і шоколадна фабрика» Р. Дала, скласти сенкани до образів усіх дітей. Читати казку Туве Янсон «Зима-чарівниця» або «Капелюх Чарівника»(щось одне) | youtub.com/watch Експрес-урок Зарубіжна література. 5 клас Читати і дивитися відео можна на будь-якому сайті |
Російська мова | Читати і вчити Стр. 252-265 Впр. 284 і 288 (усний переказ) Впр. 283 (II з. письмово)і 284(II з. письмово) | youtub.com/watch Уроки русского языка.5 класс (видеоуроки-презентации) Иван Котляник |
Англійська мова | 1Впр. 2, с. 164, читати, записати слова із вправи, вивчити Впр.3, с.165 писати, слова із вправи записати у словник, вивчити. Впр. 1, с.166, доповнити речення словами з табличок використовуючи Past Simple Tense 2.Впр. 2, с 167, писати Впр. 3,с. 167, писати Граматика с. 167 Prepositions of place за посиланням 3.Впр. 4,5, с. 169, писати | 1.https://youtu.be/cQB2obSYEXU 2. https://youtu.be/xyMrLQ4ZI-4 |
Історія | Параграф 18 | |
Природознавство | ||
Основи здоров"я | 1.Прочитати §22. Вивчити виділені терміни. 2.Скласти та записати в зошит алгоритм гасіння новорічної ялинки з електричною гірляндою. | http://www.myshared.ru/slide/1282370/ |
Образотворче мистецтво | с.178-183. Створити ілюстрацію із зображенням козаків (гуаш, акварель, витинанка) | |
Трудове навчання (Дівчата) | Прочитати про вироби з бісеру; прочитати про побутові електроприлади,законспектувати «Різновиди побутових електроприладів». | https://koffkindom.ru/rukodelnicam-podelki-iz-bisera-dlya-nachinayushhix.htm https://narodna-osvita.com.ua/1012--22-pobutov-elektropriladi.html https://naurok.com.ua/prezentaciya-rozvitok-tehniki-ta-znaryad-praci-pobutovi-elektropriladi-148094.html https://vseosvita.ua/library/pobutovi-elektropriladi-energozberigauci-tehnologii-131267.html |
Музичне мистецтво | https://sites.google.com/view/sshvmmp | |
Технології (хлопці) | Підручник за посиланням Опрацювати §14, §15 В зошиті письмово відповісти на запитання які заходяться в кінці параграфів Виконані завдання можна відправляти: 0660187438 (Вайбер) rubanvitaliiromanovih@gmail.com https://www.facebook.com/profile.php?id=100029196158943 | https://vshkole.com/5-klass/uchebniki/trudove-navchannya/vk-sidorenko-dv-lebedev-am-gedzik-2013-dlya-hloptsiv/stranitsa-1 |
Інформатика | ПОВТОРИТИ: § 4.4. (с. 186-192), знати відповіді на питання на с. 192 (усно) ВИКОНАТИ: Практична робота № 5 с.193 Виконані завдання можна відправляти: 0996649477 (Вайбер), innakozmenko1969@gmail.com | https://www.youtube.com/watch?v=Uz3gm4heEPQ&list=PLafE3aTB6JO0bNkRyODx7aQbFJuEipPX5&index=22 |
Завдання на 30.03-03.04.2020
Предмет | Завдання | Посилання |
Українська мова | 1. (30.03) Опрацюйте параграф 38, виконайте впр.456 або 457 (на вибір)Д/з із укр. мови на 31.03.2020 Опрацюйте параграф 39, виконайте впр.463. 2. (01.04) Опрацюйте параграф 40, виконайте впр.472 або 473 (на вибір). За результатами будуть тестові завдання. | |
Українська література | Вивчити напам'ять один вірш П.Тичини (на власний вибір) Прочитати біографію Є.Гуцала (ст. 203) Прочитати оповідання «Лось» (ст. 203-210) Придумати своє завершення оповідання «Лось» | https://www.youtube.com/watch?v=yduFO5zcSPM https://www.youtube.com/watch?v=n_GDeNARLHU |
Математика | ОПРАЦЮВАТИ: §40 та відео-урок ВИКОНАТИ: №1390, №1391, №1401, №1403, №1405 | https://www.youtube.com/watch?v=7wGRjZxmHrc |
Зарубіжна література | Прочитати «Чарлі і шоколадна фабрика» Р. Дала, скласти сенкани до образів усіх дітей. | youtube.com/watch Експрес-урок Зарубіжна література. 5 клас Читати і дивитися відео можна на будь-якому сайті |
Російська мова | Частица не. Стр. 247-251. (Читати) Впр. 271 (усний переказ) Впр. 273 (І-ІІІ письмово) | youtub.com/watch Уроки русского языка.5 класс (видеоуроки-презентации) Иван Котляник |
Англійська мова | Впр. 2, с. 164, читати, записати слова із вправи, вивчитиВпр.3, с.165 писати, слова із вправи записати у словник, вивчити.Впр. 1, с.166, доповнити речення словами з табличок використовуючи Past Simple Tense Впр. 2, с 167, писатиВпр. 3,с. 167, писати Граматика с. 167 Prepositions of place за посиланням Впр. 4,5, с. 169, писати | https://youtu.be/cQB2obSYEXU https://youtu.be/xyMrLQ4ZI-4 |
Історія | Параграф 17, робочий зошит с.40-41 | |
Природознавство | 1. Організм і його властивості. Клітинна будова організмів (пр. 33) 2. Різноманітність організмів. Рослини (пр. 34) 3. Тварини. Різноманітність тварин (пр. 35) 4. Гриби (пр. 36) 5. Бактерії (пр. 37) 6. Умови життя на планеті Земля. Вплив на організми чинників неживої природи (пр. 38) 7. Вода і тепло в житті організмів. Періодичні зміни умов середовища (пр. 39) 8. Скласти кросворд на тему «Чинники неживої природи і організми» | 1.https://www.youtube.com/watch?v=K0rTKDENEFo&list=PLPbEtXeBKGWt8AcDhXhvp4_JkHNh2Y_CC&index=35&t=0s 2.https://www.youtube.com/watch?v=_7CMO_NE91E&list=PLPbEtXeBKGWt8AcDhXhvp4_JkHNh2Y_CC&index=36&t=0s https://www.youtube.com/watch?v=6VppWybRx9k&list=PLPbEtXeBKGWt8AcDhXhvp4_JkHNh2Y_CC&index=38&t=0s 3.https://www.youtube.com/watch?v=658sDvp8GfM&list=PLPbEtXeBKGWt8AcDhXhvp4_JkHNh2Y_CC&index=41&t=0s https://www.youtube.com/watch?v=SmPq89stH_8&list=PLPbEtXeBKGWt8AcDhXhvp4_JkHNh2Y_CC&index=42&t=0s 4.https://www.youtube.com/watch?v=EFCaRnU98nU&list=PLPbEtXeBKGWt8AcDhXhvp4_JkHNh2Y_CC&index=43&t=0s https://www.youtube.com/watch?v=7BUNIF32pT8&list=PLPbEtXeBKGWt8AcDhXhvp4_JkHNh2Y_CC&index=45&t=0s 5.https://www.youtube.com/watch?v=-0aGkfcJync |
Основи здоров"я | Опрацювати §21. В зошит записати терміни (ст.115-119), вивчити їх | https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-osnovi-zdorov-ya-scho-treba-znati-pro-tuberkuloz-50562.html https://naurok.com.ua/prezentaciya-dlya-uroku-osnovi-zdorov-ya-v-5-klasi-na-temu-socialna-nebezpeka-infekciynih-zahvoryuvan-ponyattya-pro-vil-snid-40734.html |
Образотворче мистецтво | Споруди мегаполісу С.172-177, чит. Створити зображення мосту оригінальної конструкції (аплікація | |
Трудове навчання (Дівчата) | -Підготувати конспект в зошиті «Техніки бісероплетіння» Прочитати про вироби з бісеру | https://koffkindom.ru/rukodelnicam-podelki-iz-bisera-dlya-nachinayushhix.htm |
Музичне мистецтво | https://sites.google.com/view/sshvmmp |
Листопад 2020 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 |